Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u het antwoord op veelvoorkomende vragen.

Staat uw antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Wat voor betaalmethodes gebruiken jullie?

Wij gebruiken, IDeal, PayPal, Bancontact, SOFORT Banking, EPS, Giro Pay, KBC CBC en ING HomePay

Wanneer moet ik betalen en hoe?

Als u een bestelling heeft geplaatst, moet u deze direct betalen. U krijgt meerdere betaalmogelijkheden. U kunt via Ideal of PayPal of vele andere betaalmethodes betalen.

Hoe weet ik of de betaling gelukt is?

U krijgt een bevestiging mail zodra de betaling is voldaan. Wij sturen u op de dag van verzending nog een email met daarin de Track and Trace codes om uw bestelling te kunnen volgen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen van ons, neemt u dan alstublieft even contact met ons op. Het kan zijn dat er een vertraging in de mail zit, of dat er uiteraard iets fout is gegaan. Wij gaan dit dan voor u zo spoedig mogelijk uitzoeken en houden u op de hoogte van de vorderingen.

Het product wat ik wou kopen was niet op voorraad, waarom staat hij dan op de website?

Als er een item niet meer op voorraad is, komt dat hoofdzakelijk omdat de stoffen op dat moment op zijn. Wij hebben deze dan al weer bij besteld, maar dat kan soms wel een maand! duren voordat de bestelling bij ons binnen komt. Vandaar dat hij er wel op staat maar u hem niet kan bestellen momenteel. Zodra de stoffen weer op voorraad zijn, zullen wij de status veranderen en is deze weer beschikbaar voor de verkoop. We behouden hem wel op de website, zodat we wel iedereen kunnen laten zien welke stoffen wij hebben en hoe de combinaties zijn. Als er een stof is die niet meer leverbaar blijkt te zijn, zullen de voorraad producten op een SALE pagina komen te staan. OP=OP!

Hoelang duurt het voordat ik mijn product in huis heb?

Wij gaan beginnen met u product te maken, zodra wij de betaling hebben ontvangen. Het kan dan maximaal 3 weken duren voordat u de bestelling in huis heeft.

Kan ik ook iets bestellen in een eigen kleur keuze?

Dit kan zeker! Momenteel zijn we nog bezig met het ontwikkelen van de software om uw mand te kunnen samenstellen in de gewenste kleuren.

Voor nu kunt u een gewenste product bestellen, en dan op de betaalpagina bij Notitites aan geven welke kleuren u graag had gewild. Wilt u een Cuddle Cave bestellen maar in de kleuren van een Cosy Bed die u heeft gezien, noteer dan even de naam van de Cosy Bed (bijv Winter Fox) in de notities en geeft u even aan deze kleuren graag te willen.

Heeft u een eigen kleurencombinatie gemaakt en wilt u die Cuddle Cave graag in die specifieke kleuren combinatie hebben, maar hebben wij daar geen producten van? Noteer dan alstublieft even de namen van de stoffen (te vinden op de pagina “stoffen”) LET OP! Het is niet mogelijk 2 Luxe Shaggy kleuren te combineren.

U kunt ons ook altijd even via de email of Facebook contacten, dan helpen wij u even op weg.

Welke maat heb ik nodig voor mijn hondjes?

U twijfelt nog welke maat u nodig heeft voor uw trouwe viervoeter.

Stuurt u ons alstublieft even een Email of een bericht op Facebook, dan kunnen wij u hierbij op weg helpen.